20 maja, 2015

POWRÓT :)

Witajcie z powrotem!
W poniedziałek, ostatnim egzaminem (pomyślnie zdanym w przeciwieństwie do części pisemnych) zakończyłam swoją przygodę z liceum. I przygodę z nauką (aż do października), zatem mam mnóstwo czasu, by zająć się blogiem.
Wkrótce napiszę nowy rozdział, mam nadzieję, że są jeszcze osoby, które będą śledzić historię mojej bohaterki.

Planuję stworzyć zakładkę SKRÓT dla przypomnienia sobie tego, co działo się dotychczas. To także dobre rozwiązanie dla osób, które po raz pierwszy zaglądają na ten blog. :)

Ponadto, osoby, które nie znają przebiegu historii, nie muszą obawiać się o to, że nie nadążą, gdyż, prawdę mówiąc, dopiero od nowego rozdziału rozpocznie się właściwa akcja.

Mam nadzieję, że ktoś jeszcze czeka na Iness.

Pozdrawiam! I do usłyszenia niebawem. ;)

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać! Świetne wszystko!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Pamiętasz mnie? Jestem stażystką na KDO i podjęłam się oceny twojego bloga. serdecznie zapraszam do przyczytania i skomentowania mojej oceny
    Maqarella

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i uświadamia mi, że wejścia na bloga nie są efektem przypadku, lecz rzeczywistym zainteresowaniem moją pracą.
Jeśli czytasz, pozostaw w komentarzu krótki wpis. Choćby miało to być zwykłe słowo „przeczytałem".